Mijozlar bilan o'zaro aloqalar, bo'limlar, mutaxassislar o'rtasidagi aloqalar, biznes sheriklar bilan muzokaralar - bularning barchasi har qanday korxonaning, uning ko'lami yoki faoliyat profilidan qat'i nazar, muvaffaqiyatli ishlashi uchun zarurdir. Aloqalarni tashkil qilishning klassik varianti analog telefon liniyalaridir, ammo yaqinda ular IP telefoniya bilan almashtirildi.
Ushbu format ma'lumotlarni uzatish uchun nafaqat ixtisoslashgan qurilmalar, balki shaxsiy kompyuterlar, noutbuklar va smartfonlar kabi universal qurilmalardan ham foydalanishni nazarda tutadi. To'g'ri ishlashi va samarali ma'lumotlarni uzatish uchun ular to'g'ri o'rnatilishi va sozlanishi kerak. IP telefonni qanday ulash mumkin? Qanday nuanslarni hisobga olish kerak?
IP telefoniyaga o'tish tashkilotga quyidagi afzalliklarni beradi:
Zamonaviy telefonlar juda funktsional bo'lib, nafaqat standart ovozli aloqani, balki konferentsiyalarni, multimedia fayllarini, rasmlarni, videolarni, matnlarni va boshqa hujjatlarni uzatishni ham qo'llab-quvvatlaydi.
Faqat ovozli aloqaga muhtoj bo'lgan va ofislarida statsionar telefonlar o'rnatilgan korxonalar IP shlyuzlari yordamida telefoniyani ulashlari mumkin. Ushbu yechim ishonchli, samarali va qo'shimcha moliyaviy investitsiyalarni talab qilmaydi.
Yana bir tejamkor sxema - smartfonlar, noutbuklar, planshet kompyuterlar va dasturiy ta'minot dasturini o'rnatish kerak bo'lgan shunga o'xshash uskunalardan foydalanish. Investitsiyalarni kamaytirishdan tashqari, ushbu variant o'zining harakatchanligi tufayli jozibador. Hatto muntazam ravishda xizmat safarlariga borib, saytda ishlashga majbur bo'lgan xodimlar ham menejerlar, rahbariyat va mijozlar bilan doimiy aloqada bo'lishadi.
IP-telefoniyadan maksimal foyda olishni istagan yirik tashkilotlar ixtisoslashtirilgan qurilmalarni sotib olish, o'zlarining korporativ PBXlarini tashkil qilish yoki provayder tomonidan xizmat ko'rsatadigan virtual stantsiyaga ulanish haqida o'ylashlari kerak.
Telefoningizni ulashdan oldin uni to'g'ri tanlashingiz kerak. Quyidagi ko'rsatkichlar baholanadi:
IP-telefon tanlanganidan so'ng, u to'g'ri ulangan bo'lishi va mavjud funksiyalardan to'liq foydalanish va nosozliklar va mumkin bo'lgan operatsion muammolarni bartaraf etish uchun sozlanishi kerak. Nozik sozlash uchun mutaxassislar veb-interfeysdan foydalanishni tavsiya etadilar, buning uchun qurilma kompyuter yoki noutbukga sim, Wi-Fi yoki Bluetooth orqali ulanishi kerak. Standart algoritm quyidagicha ko'rinadi:
Veb-interfeys orqali sozlash tugallangandan so'ng, telefonni qayta ishga tushirish kerak, bu o'zgarishlarni qabul qilishni tasdiqlaydi. Shundan so'ng, qurilma foydalanishga tayyor.
Agar IP telefon router bilan birgalikda ishlatilsa, ikkinchisi tashkilot miqyosiga mos kelishi kerak. Kichik kompaniyalar oddiy uy-ro'zg'or modellaridan mamnun bo'lishadi, yirik kompaniyalar esa kengaytirilgan kanal sig'imi, nosozliklarga chidamli, signal uzatish bilan bog'liq muammolarni bartaraf etadigan professionallarga muhtoj. Saqlash qabul qilinishi mumkin emas; kompaniyaning obro'si va tijorat muvaffaqiyati ulanishning ishonchliligiga bog'liq.
Tarmoq manzilini belgilash odatda IP telefon routerga sim orqali ulangandan so'ng avtomatik ravishda DHCP serveri tomonidan amalga oshiriladi. Ba'zi modellar qo'lda ko'rsatish va o'zgartirishga ham ruxsat beradi.
Simsiz modelni ulash uchun avval parolni kiritish orqali Wi-Fi tarmog'ida ro'yxatdan o'tish kerak. Ulangandan so'ng, simsiz qurilmaga tayinlangan IP-manzil mavjud bo'ladi. Brauzeringizga ushbu manzilni kiritish qurilmangizdan samarali foydalanish uchun zarur bo'lgan to'liq sozlamalar to'plamini ochadi.
Umuman olganda, IP telefon hech qanday muammosiz ulanishi mumkin, barcha sozlamalar intuitivdir. Agar biron bir qiyinchilik yuzaga kelsa yoki uskuna to'g'ri ishlamasa, IP telefoniya xizmatlarini taqdim etuvchi provayderning texnik yordam xizmatiga murojaat qilish tavsiya etiladi.
Foydalanuvchi hisobi ariza topshirilgandan so‘ng darhol ochiladi.
Toʻlovni amalga oshirganingizdan soʻng darhol xizmatdan foydalanishni boshlashingiz mumkin.