Facebook va YouTube bilan bog'liq muammolarga nima sabab bo'ldi | O'zbekiston, Toshkent shahrida TAS-IX mezbonligi

Facebook va YouTube bilan bog'liq muammolarga nima sabab bo'ldi

userAIRNET
Qo'shildi
30.12.2018

2018 yil boshida, innovatsiyalar yili, sohaning barcha o'yinchilari onlayn tijorat juda optimistik edi, biz buni kutgan edik bozorda ko'p sonli investorlar bo'ladi. Biz shunday deb taxmin qildik va'da qilingan Internet tezligini oshirish munosabati bilan faol bo'ladi raqamli sohani rivojlantiramiz va biz o'zimizning hamma narsani amalga oshirishimiz mumkin salohiyat.

Masalan, biz LeBazar’da Facebook va YouTube’da katta pul tikdik. Bloklashdan keyin biz tomoshabinlarimizning katta qismi bilan aloqani uzdik.

deb atalmish bilan aloqa yo'qligi raqamli ishqibozlar - sinashdan qo'rqmaydigan fikr yetakchilari yangi mahsulotlar. Biz ulardan kuchli fikr-mulohazalarni oldik, ular taklif qilishdi biz, qaysi yo'nalishda harakat qilishimiz kerak, ba'zilariga ishora qildi kamchiliklar - biz buni juda qadrlaymiz. Bu odamlar Facebookda "yashashadi".

Ushbu manbaga kirishda muammolar boshlanganidan keyin, foydalanuvchilar foydalanishga ko'nikishlari uchun vaqt kerak bo'ldi VPN va hozir ham biz to'liq qila oldik deb ayta olmaymiz auditoriyamizning ushbu toifasi bilan aloqa o'rnatish.

Natijada, raqamli marketing xarajatlari ortib bormoqda. mahalliy onlayn kontent provayderlari sifatida odamlar tez-tez boshladi YouTube va Facebook-ga kirish imkoningiz bo'lmaganda ularga kiring.

Balki bu mahalliy futbolchilarning rivojlanishiga hissa qo'shayotgandir, lekin haqiqat shunday ushbu xizmatlarning katta miqdori mavjud ta'minlay olmaydi. Bundan tashqari, YouTube va Facebook nafaqat kontent, bu bizning raqamli reklama aktsiyalarimizni boshqarish uchun platformalar: ular yordamida biz reklama samaradorligini kuzatishimiz mumkin bo'lgan vositalar, konvertatsiya, biz qancha pul sarflaganimizni va nimaga sarflaganimizni ko'ramiz. Mahalliy bo'yicha saytlar hech qanday maqsadli yo'q, retargeting yo'q, hech narsa yo'q - faqat bor konversiyasiz taassurotlar.

Endi, blokirovka boshlanganidan bir necha oy o'tgach, ba'zilari Facebook auditoriyamizning bir qismi biz bilan qaytdi, lekin biz u bilan bog'lanmaymiz xizmat O‘zbekistonda yaxshiroq ishlay boshlaganligi va bu foydalanuvchilar VPN-dan foydalanishni o'rgandilar.

Onlayn biznes, albatta, moslashmoqda va allaqachon moslasha oldi vaziyat, lekin bozorimiz juda cheklangan bo'lib qolgani hech qayerda emas ketmaydi.

Manba'a uchun link Spot